סדנת מכירות לעובדים

סדנת מכירות לעובדים

בכל עסק היום מיומנויות מכירה הינן משאב יקר ערך. כך, עקב התחרותיות אשר הולכת וגוברת, בעל עסק המעוניין להצליח איננו יכול להרשות לעצמו לקפוא על השמרים ולהעסיק עובדים אשר אינם מצוידים במיומנויות מכירה מתקדמות. על פי מרבית המחקרים המובילים מתחום השיווק, מנהל אשר יסרב להשקיע בהכשרת עובדיו לאנשי מכירות מיומנים – ישלם על כך ביוקר.

לצורך עניין זה, פותחה סדנת מכירות לעובדים מטעמו של המומחה המוביל בתחום – אריאל פינטו. במסגרת סדנאות אלו, המשתתפים יקבלו כלים חיוניים לשיווק אפקטיבי, יכירו טכניקות מכירה מתקדמות ומוכחות וילמדו כיצד להפוך כל "לא" – להזדמנות.

לקוחות שבחרו בי לייעוץ

מדוע סדנת מכירות לעובדים הינה כלי הכרחי בשוק הישראלי?

בדומה למגוון שווקים מפותחים, השוק הישראלי מאופיין בתחרותיות עצימה ביותר; כמעט בכל סקטור כלכלי. לפיכך, בעידן המאופיין בשווקים רוויים וזמינות גבוהה של מגוון רחב של מוצרים ושירותים, הצלחתו העסקית של העסק קשורה בטבורה ביכולות המכירה של עובדיו. על קצה המזלג, בסדנת מכירות לעובדים המשתתפים יקבלו את הכלים החיוניים הבאים:

  • הטכניקות העדכניות ביותר להתמודד עם סירוב
  • שיטות כיצד להבין את צרכי הלקוחות תוך כדי תנועה
  • הבנה כיצד לבנות אמון אל מול הלקוח
  • פיתוח ביטחון עצמי ביכולות המכירה של העובד

סדנת מכירות לעובדים תכשיר את עובדיכם להתמודד עם התנגדויות וסירובים. לעיתים קרובות, התנגדותו של לקוח איננה מהווה סירוב ממשי, אלא ביטוי לחשש או תהייה. לפיכך, העוברים את הסדנה ילמדו כיצד להפוך "לא" להזדמנות להעמקתה של השיחה; זאת לצורך הבנת צרכי הלקוח ואספקת הפתרונות הרלוונטיים.

לימוד שיטות מכירה מוכחות

בסדנת המכירות לעובדים, ילמדו שיטות מכירה מוכחות. באופן טבעי, עם התפתחותו של השוק, שיטות המכירה הנושנות והמסורתיות מאבדות מערכן והופכות נדושות. לפיכך, במסגרת הסדנה עובדים יאספו לאמתחתם את שיטות המכירה המתקדמות בהנחייתו של אריאל פינטו:

  • מכירה מבוססת פתרון
  • הקניית חווית לקוח חיובית
  • שימוש בהקשבה פעילה וזיהוי רגשותיו של הלקוח
  • טכניקות בניית קשר אישי עם הלקוח

באמצעות שיטות רלוונטיות אלה, עובדי החברה ילמדו כיצד לסגור עסקאות באופן יעיל ותכליתי.

כתוצאה מהשתתפות בסדנה, העובדים ילמדו כיצד להותיר רושם עסקי ייחודי, המהווה נדבך מהותי בהתפתחותו ושגשוגו של העסק. כאמור, בעולם התחרותי בו אנו חיים, בו לקוחות נמצאים בהצפה מתמדת של הצעות שונות, הרושם הראשוני עשוי להכריע באשר לבחירתו של הלקוח.

במסגרת הסדנה, נלמד כיצד המשווק עשוי ליצור רושם ראשוני ייחודי; זאת על ידי שימוש בטכניקות שונות. כך, יכולות מכירה מפותחות, לרבות יכולות הקשבה, שימוש בשפה רהוטה או זיהוי הזדמנויות שיח ייחודיות עשויות לתרום לאותו הרושם הייחודי שישדרג את העסק שלכם.

אריאל פינטו בתקשורת

סדנת מכירות לעובדים עם שיטות לימוד ייחודיות

סדנת המכירות לעובדים של אריאל פינטו איננה מועברת באופן בנאלי. ניסיונו העשיר של אריאל פינטו מאפשר שימוש בשיטות לימוד ייחודיות ואינטראקטיביות אשר יוטמעו באופן עמוק יותר במשתתפים. בין היתר, יבוצע שימוש במגוון השיטות:

  • סימולציות– המשתתפים ייקחו חלק בתרגולי מכירה על דרך משחקי תפקידים, המדמים מצבי אמת מורכבים. באופן טבעי, התמודדות עם סירובים או התנגדויות, סגירת עסקה מורכבת או ניהול משא ומתן מכירתי דורשים תרגול. השתתפות בסימולציות תוך קבלת פידבק בזמן אמת מוכחת כיעילה במיוחד לעניין זה.

 

  • ניתוח מקרי אמת – המשתתפים יתבקשו לנתח מקרי אמת וללמוד מהם. כך, יוכלו להבין לעומק מדוע צפו במכירה מוצלחת, מה היו האלמנטים הכושלים במכירה ומדוע העסקה אכן נכרתה או פוספסה. ניתוח מקרי אמת יפתח את חוש החשיבה הביקורתית של עובדיכם, ויאפשר יישום מושכל ומיודע ברגע האמת.

 

  • נטוורקינג ולמידה מקולגות – סדנת מכירות לעובדים מספקת פלטפורמה יוצאת דופן לשיתוף היידע המקצועי אשר נצבר אצל הקולגות. באופן טבעי, למידה מניסיונם של עובדים אחרים, בין אם ניסיונם המוצלח או המוצלח פחות, תאפשר למשתתפי הסדנה לשאוב השראה, לקבל רעיונות חדשים ולהתייעץ אודות אתגרים משותפים.

למי סדנת מכירות לעובדים מתאימה?

סדנת מכירות לעובדים הינה סדנה וורסטילית, המתאימה למגוון בעלי התפקידים השונים בעסק. הסדנא איננה מתאימה לאנשי המכירות בלבד; ההיפך הוא הנכון – הסדנא עשויה להתאים לכל קשת נותני השירות.

  • אנשי שירות לקוחות – אנשי שירות הלקוחות עשויים להפיק מהסדנה רבות. בהשתתפות בסדנה, אנשי מכירות ילמדו כיצד לזהות הזדמנויות מכירה תוך כדי מתן השירות. כמו כן, מיומנויות להתמודדות עם התנגדויות אשר ילמדו במסגרת הסדנה חשובות גם בעבור אנשי שירות הלקוחות.

 

  • מנהלים – גם מנהלים עשויים להפיק ערך רב מההשתתפות בסדנה. ברור לכולם – מיומנויות תקשורת אפקטיבית המרגישה את מנגנוני הצד השני, יכולות העברת מסרים משכנעים או ניהול משא ומתן מכירתי הינן מיומנויות מהותיות בעבור מנהלים. כל אלו ילמדו במסגרת הסדנה.

 

 

  • צוותים לוגיסטיים – בניגוד לאינטואיציה, גם אנשי תמיכה טכנית ולוגיסטיקה עשויים להרוויח מסדנת מכירות לעובדים. השתתפות בסדנה עשויה להקנות הבנה מעמיקה יותר של הליכי המכירה. הבנה זו תורמת לשיתוף הפעולה הארגוני – מדובר בספינה אחת, על כל בעלי התפקיד בה להיות רתומים למשימה ולהבינה לעומק.

סדנת מכירות לעובדים של אריאל פינטו – מומחה בתחום הייעוץ והמכירות

אריאל פינטו הינו מומחה מוביל בנושא ניהול, שיווק ומכירה. בעקבות ניסיון של עשרות שנים בניהול שלל חברות מובילות כדוגמת מרצדס ישראל ומתן שירותי ייעוץ עסקי לארגונים כבדי משקל בכלכלה הישראלית, צבר אריאל פינטו ידע ייחודי בתחום המכירות. לאחר חיבור הספר "פתק קטן פתק גדול", מיקד ותמצת אריאל פינטו אל כלל הידע שצבר לכדי סדנה ממוקדת אשר תלמד את עובדיכם כיצד להפוך לאנשי מכירות יעילים יותר.